-

INSTAGRAMTÄVLING!

FÖR ATT VARA MED SKA DU: 
1. Följa mig på instagram @karolinaransed HÄR!
2. Skriva att du är med
3. Lägga upp en bild på din instagram om min tävling och hashtagga #karolinaransedsinstagramtävling
EXTRA CHANS (detta måste du inte göra): 
1. Göra ett inlägg på din blogg om min tävling
2. Följa mig på bloglovin HÄR!
 
Vad vinner du? 
- Jo, du vinner en body lotion från the body shop, en notebook med Lisa Miskovsky på, en stor länk på min blogg, en stor shoutout på min instagram inför mina 300+ läsare.
Hur många vinner? 
- Ska tänka på saken. Iaf så kommer det att bli från 1 vinnare till max 3 vinnare.
 
GLÖM INTE ATT SKRIVA VILKET NUMMER DU BLEV PÅ ALLT DU FÖLJER MIG PÅ. GLÖM INTE HELLER SKRIVA VAD DU HAR GJORT SÅ ATT JAG VET.
Tävlingen avslutas på Lördag den 27/4-13
 
Lycka till!
 
▲ Sanna

Jag är med :)
Följer bloglovin sen länge och även instagram :) delat

▲ DATUM: 2013-04-21 | TID: 20:56:23 ▲
Hemsida/blogg: http://FotbollsSanna.blogg.se
▲ Felicia

sv: Teve, du?:)

▲ DATUM: 2013-04-21 | TID: 21:22:58 ▲
Hemsida/blogg: http://ppewdiepie.blogg.se/
▲ Emma

Hej Karro !
Jag är med :)

▲ DATUM: 2013-04-21 | TID: 21:31:22 ▲
Hemsida/blogg: http://nattstad.se/emmaanorrhede
▲ Isabell Angelhammar

Hej Karro, följer dig redan på instagram :)
Lägger ut bilden senare ikväll / imorgon.
Jag är med! ;3

▲ DATUM: 2013-04-22 | TID: 22:08:53 ▲
Hemsida/blogg: http://angelhammar.blogg.se


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?