-

Bara 3 dagar kvar


Jag har fått denna idag eller Diana min kompis ska skicka den till mig. Jag skulle då ha varit i Stockholm idag eftersom jag och 25 andra dannyfans också vann. Men grejen var att jag inte kunde och gav min plats till en underbar kompis, hon skickade detta till mig och jag ska få en videohälsning från danny snart. Hur snäll får man inte vara. Är så glad, tack Diana för allt och tack Danny för att du tog tid för mig. 

▲ malin

åh så snäll vän som fixade det ändå! :)

▲ DATUM: 2013-12-17 | TID: 22:09:49 ▲
Hemsida/blogg: http://malintorstensson.blogg.se


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?