-

Fyller år om 18 dagar



2 bilder från skoldagen idag. 
Skolan idag var rätt chilll, vi hade film på varje lektion förutom hemskunskapen där vi gjorde pepparkakor. Mina och Smillas blev skitdåliga, vi skulle då göra ett tema av pepparkaksdegen alltså så skulle vi ta en scen ur en film och jag och Smilla tog Kalle ankas jul. Vi förlorade och det liknade inte alls det. Jag vet inte hur det gick till hahaha. 
Vi fick reda på två betyg idag och det var Samhällskapen och idrotten. Jag trodde att jag skulle få ett C i idrott men jag fick behålla mitt B. Då blev jag jätteglad, han bara du är jättenära ett A. Det är bara att du måste få bättre på provet. Men jag håller tummarna för dig och du av alla kommer att få ett A i slutbetyg i nian. Jag bara han tror på mig. Men nu till samhällskunskapen där fick jag ett D på provet. Om jag hade svarat på en fråga till så hade jag fått C. Jag blev inte så glad då, det blir alltid så för mig. 
Nu har jag nyss tränat handboll, men det gick inte så bra. 
▲ Fanny Lind

Sv; Går i 7an, :) Åh vad kul, spelar handboll i Bodens BK , durå? :D

▲ DATUM: 2013-12-21 | TID: 00:07:33 ▲
Hemsida/blogg: http://fannylindd.blogg.se/


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?