-

Börjar om helt på bloggen från och med nu!

Hejsan, jag har bestämt mig för att börja om helt nu men jag tar inte bort några inlägg eller något, jag har bara gjort om lite i designen. Jag kommer att blogga varje dag även om jag inte har tid och kommer att lägga upp lite inspiration, designtips, lite om vad jag gör, musiktips, videoinlägg osv. Hoppas att ni gillar det. 
Har redan börjat med veckans blogg som avslutas på söndag, glöm inte den bara. 
Idag i skolan så har jag inte mått så bra som jag skrev innan och jag mår bättre nu fast jag mår fortfarande illa. Fick därför skippa handbollsträning. Min design är nästan färdig nu, bara lite småsaker kvar. 
Jag ska snart göra mig i ordning för att gå och lägga mig. 
Godnatt så hörs vi mer imorgon!
Tummen upp för att jag är tillbaka.
▲ Livet som superwoman, Rodis!

allt bra fina du?

▲ DATUM: 2013-01-21 | TID: 22:15:59 ▲
Hemsida/blogg: http://fotografsiiidan.blogg.se/


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?