-

6 saker som jag hatar

Hej, jag tänkte variera med inläggen på min blogg. Jag kommer då att ha inspirations bilder, tips på olika saker, saker som jag gillar och hatar, tävlingar osv. Hoppas att ni kommer gilla det!
 
HÄR KOMMER EN LISTA PÅ 6 SAKER SOM JAG VERKLIGEN HATAR: 
 ・ Jag avskyr spindlar, ormar och andra äckliga småkryp. Jag gillar inte heller hoppiga hundar som skäller.
 ・ Jag hatar handtorkar på toaletterna, hatar ljudet och usch bort med de. 
 ・ Jag avskyr fullegubbar, de är så äckliga och läskiga. 
 ・ Jag hatar att åka buss själv med busschauffören. 
 ・ Jag hatar när folk typ tror att hon/han är perkfekt även fast ingen är perfekt. Så är man med de som är lite mer populära för att bli perfekt. 
 ・ Jag hatar när folk typ har köpt något på Hollister osv, och så får man en påse som det står Hollister/Abercrombie/Victoria's secret på så ska man ha den som skol/träningsväska för att visa sig rik och visa sig bortskämd. DET FINNS VÄSKOR!
 
Det var väl det jag hatar mest i hela världen.
 
▲ Kajsa Johansson

att åka buss själv med busschauffören är läskigt, haha!

▲ DATUM: 2013-03-17 | TID: 14:51:08 ▲
Hemsida/blogg: http://kkajsajohansson.blogg.se/


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?