-

Dag 1 - En bild på dig själv + 10 fakta om dig


Jag börjar nu med detta, kommer inte ha så mycket tid att blogga nu när det är mycket i skolan. Detta får hålla upp min uppdatering lite men såklart så kommer jag försöka blogga så mycket som möjligt. Det är också för att ni ska lära känna mig bättre.
 
Dag 1- En bild på dig själv + 10 fakta om dig

Dag 2- En låt du lyssnar på väldigt ofta

Dag 3- En bild på en person du kan berätta allt för

Dag 4- En film som du kan se om och om igen

Dag 5- En plats du gillar att vara på

Dag 6- Hit vill jag åka

Dag 7- Någon du saknar

Dag 8- En bild på ditt rum

Dag 9- Vad finns i din väska? 

Dag 10- Mina mål/drömmar/önskningar

 
1. Jag heter Karolina Frida Ransed
2. Jag fyller 15 den 5:e Januari
3. Jag går på handboll i OV Helsingborg och har gjort det sen jag var 11 år
4. I min familj så är vi fyra stycken, jag, mamma, pappa och min tvillingbror Jonathan.
5. Vi bor i en by strax utanför Helsingborg som heter Rydebäck och har gjort det i hela mitt liv
6. Jag går på Petersvenskolan 2 i Helsingborg
7. Jag är livrädd för spindlar, kan inte ens röra en minispindel
8. Jag har tagit en paus med fotbollen, tyckte inte det var så roligt längre tyvärr.
9. Jag har haft min tandställning (både uppe och nere) i 1 och ett halvt år. (jag ska ta av den i december 2013)
10. Jag ska snart få en iPhone 5s i guld.
▲ Emma

Fyller också år den 5:e januari! :) haha

▲ DATUM: 2013-12-13 | TID: 14:27:54 ▲
Hemsida/blogg: http://byemms.blogg.se/


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?