-

SM steg 2 imorgon

 
Hejsan, designen har inte funkat därav dålig bloggning. Imorgon ska jag då somsagt spela SM steg 2 i Helsingborg alltså hemma. Jag är så galet taggad, vi måste komma etta i gruppen alltså inte förlora en enda match för att gå till steg 3. Det är då tre lag i varje grupp och en annan grupp som spelar i Helsingborg. 
Jag hoppas såklart att få spela så mycket som möjligt imorgon, jag fick ju inte spela alls mycket sist. Det kommer att bli något tidsinställt inlägg då eller så lägger jag upp om hur det går om min mobil fortfarande lever. Den är helt konstig, man kanske inte kan se skärmen på den imorgon. För att någonting sprider sig i den så att man just nu inte ser batterimätaren. Som tur så ska jag få en ny snart, den kommer i december någon gång. 
Snart ska vi få gäster och jag ska äta min ben&jerry glass med Elin & Tova som kommer hit. Det ska väl bli roligt. 
Nu ska jag svara på lite kommentarer, ni får ha det såå bra sålänge!
▲ Anonym

Visst lägg till mig och säg till när du har gjort de så lägger jag till dig med :D

▲ DATUM: 2013-11-09 | TID: 19:16:17 ▲
Hemsida/blogg: http://liizes.com
▲ malin

härlig bild :)

▲ DATUM: 2013-11-09 | TID: 19:30:53 ▲
Hemsida/blogg: http://malintorstensson.blogg.se


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?