-

Vi är i steg 3

 
VI ÄR VIDARE TILL STEG 3. VI ÄR SÅÅÅÅ BRAAA! - OV HELSINGBORG F99, BÄSTA LAGET! 

(mobilbilder, ursäkta för kvalitén)

Jag är så glad just nu, vi vann båda matcherna idag och då gick vidare. Steg 3 är den 14:e och 15:e december. Der gick fruktansvärt bra för mig, jag fick då spela jättemycket och har blivit mycket bättre nu. Jag gjorde tre mål idag i första matchen. Vi vann första matchen med 14-18 och andra matchen med 21-6. Jag har då haft en superbra söndag. 
Nu ska den spenderas framför tv:n då det är Solsidan. Skola imorgon, har ingen speciellt jobbig dag framför mig då vi börjar 5 i nio och slutar 10 i två. På kvällen är det handbollsträning. 
Vi hörs!
 
 


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?