-

Portkod 1321:s sista avsnitt.. ☹

Hej! Nu på kvällen har jag tränat och det gick väl helt okej.. Jag har svarat en på en massa kommentarer och just nu ligger jag 2:a på mest kommenterade bloggar.. Superlycklig.. Tack så jätte jätte mycket.. 
Imorgon ska jag till tandläkaren för att laga min tandställning och åka hem till mormor. På kvällen ska jag träna handboll..
Vad tycker ni om Portkod 1321? Det var ju de sista avsnitten idag.. Ganska tråkigt att det tar slut eftersom det är mitt favoritprogram.. Vi får väl hoppas att det kommer en säsong 2.. 

Ha en fin kväll!
Vi hörs ☺
Tack så jättemycket.. En snabb gimp redigering.. 
▲ Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv, ingenting , va gör durå? :)

▲ DATUM: 2012-11-27 | TID: 21:52:01 ▲
Hemsida/blogg: http://tjejenida.blogg.se
▲ CECILIA

vad kul för dig :)
allt bra idag?

▲ DATUM: 2012-11-28 | TID: 15:27:52 ▲
Hemsida/blogg: http://candersson.bloggplatsen.se
▲ Matilda

Oj, det var värst! GRATTIS :D :D :D Haft en bra dag hittills?

▲ DATUM: 2012-12-01 | TID: 14:41:58 ▲
Hemsida/blogg: http://Pussmulen.blogg.se


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?