-

Jag ska spara till en Macbook

Hej, som ni ser här ovan så ska jag spara till en MacBook Pro eller Air men vilken är bäst av dem? 
Macbook Air har snyggare design och är lite snyggare tycker jag, medans Macbook Pro är bättre tror jag. Så frågan till er är: Vilken MacBook ska jag spara till? MacBook Air eller MacBook Pro? 
Skriv gärna vad det är för skillnad eller om ni har en eller vad som helst om den, så är ni gulliga!
▲ Emma

Hej! Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte med mig? :)

▲ DATUM: 2013-08-13 | TID: 09:36:17 ▲
Hemsida/blogg: http://emsanlife.blogg.se
▲ ViktoriaCaroline

Jag har en macbook air och jag älskar den :)

▲ DATUM: 2013-08-15 | TID: 19:19:44 ▲
Hemsida/blogg: http://viktoriacarolines.blogg.se
▲ Tyra

Jag har en macbook pro och den funkar super och är jättenöjd :)

▲ DATUM: 2013-09-30 | TID: 16:50:21 ▲
Hemsida/blogg: http://tyralofqvist.blogg.se


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?