-

Jag slutar att blogga ett tag framåt..

Hejsan mina läsare, det är såhär att jag inte kommer att blogga mer. Jag älskar verkligen att blogga, men hinner aldrig fixa bra och roliga inlägg. Jag börjar skolan på måndag, mina träningar i fotbollen och handbollen började denna veckan. Jag har handbollsträningar på måndagar, onsdagar och torsdagar. Tiderna är typ då vid 18-21:15 varje gång. Däremellan skolan och träningarna ska jag plugga om jag har läxor. Fotbollsträningarna är på tisdagar och torsdagar: vid 17:30 till 19:00 och 19-20:30 där ska jag också plugga emallan. På helgerna har jag matcher i både handbollen och fotbollen. Jag börjar 8:an nu och det är den svåraste årskursen där jag måste fokusera och få bra betyg. Jag hinner inte ens vara med kompisar.
Jag vill inte sluta blogga men har absolut inte tid nu när skolan börjar. Jag är ledsen. Jag är tillbaka när jag är tillbaka, vi får se när det blir.
Tack för att ni har följt min blogg. ♥
Kramisar //Karolina ♥
▲ Emelie Hellström

Fin blogg! kram

▲ DATUM: 2013-09-07 | TID: 21:35:46 ▲
Hemsida/blogg: http://www.mygirlywishes.blogg.se


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?