-

Vi är i steg 4

 
Jag är så glad just nu, vi är i steg 4!!

Denna helgen har varit helt fantastik, har haft det jätteroligt. Mitt lag är så underbart, vi är så grymma. Vi har en superbra gemenskap och alla hjälper varandra. Vi åkte till Eslöv igår för att spela USM steg 3 i handboll. Vi började med att möta Eslöv som är ett av de bästa lagen i Sverige enligt vårt lag. Vi spelade sjukt bra och förlorade bara med 14-9 vilket är ingenting i handboll. Idag spelade vi två matcher igen och då var det två superviktiga matcher nog de viktigaste jag någonsin spelat. Vi mötte först Pandora och vann med 17-21 vilket är superbra, jag gjorde min bästa match någonsin. Jag fick jättemycket beröm av alla. Det var verkligen jättekul. Några timmar senare stod Karlskrona som motståndare där vi också spelade riktigt bra. Hela USM (ungdom svenska mästerskapen) har vi spelat superbra och det ska vi banne med fortsätta med. I någon månad har vi haft en superbra tränare som har hjälpt oss supermycket. Han heter Joakim men vi kallar han för "Jocke", han är herrarnas a-lags assisterande tränare. Han var även med oss på SM denna helgen och han är verkligen supergrym, nu när han är där så måste man visa allt man har och det gjorde jag. Jag fick spela hur mycket som helst, vilket är superkul. Jocke tyckte jag var grym, han gjorde highfive med mig många gånger. 
 
Nog en av den bästa helgen på länge. Vill gärna uppleva detta igen! 
 
Nu håller vi tummarna för steg 4 som spelas i Februari. 
 
▲ malin

grattis! :D

▲ DATUM: 2013-12-16 | TID: 16:09:09 ▲
Hemsida/blogg: http://malintorstensson.blogg.se


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?