-

Allt en tjej vill ha - superbra film!

Denna filmen rekommenderas verkligen, såg den på tv3 för ungefär en halvtimme sen då den var slut. 
Handlingen är från tv.nu:
New York-bon Daphne Reynolds har aldrig träffat sin pappa. Hennes far, Henry Dashwood, känner inte ens till hennes existen. Det tänker Daphne ändra på, men mötet blir inte som hon har tänkt sig. Lord Dashwood tillhör den brittiska aristokratin och Daphnes ankomst skapar rubriker i skvallerpressen. Daphne ställs inför ett ultimatum - anpassa sig till det brittiska societetslivet eller försvinna ur lord Dashwoods liv.
 
Den får 5 av 5 stjärnor av mig - alltså full pott av mig haha.
▲ sissel

Svarade på din mail du ungefär hur jag skulle kunna ha designen! :)

▲ DATUM: 2013-07-31 | TID: 12:59:06 ▲
Hemsida/blogg: http://sissla.blogg.se
▲ Amanda

Den filmen är så bra!

▲ DATUM: 2013-09-29 | TID: 11:31:54 ▲
Hemsida/blogg: http://karolinaerika.blogg.se


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?