-

Vem är Karolina?

Jag är en tjej vid namn Karolina och kom till jorden den 5 januari 1999 jag är då 14 år fyller 15 nästa år. Jag har en tvillingbror som heter Jonathan och en mamma och pappa. 
Jag bor i Sveriges åttonde största stad i Skåne som heter Helsingborg och har i stort sätt bott där i hela mitt liv.
Jag har många drömmar och mål.
Ett av de är att jag vill att Danny Saucedo ska följa mig på instagram och det andra är att jag vill bli känd.
På min fritid så spelar jag fotboll och handboll och det är något jag gör varje dag. Om det inte är fotboll så är det handboll och tvärtom.
Jag har spelat fotboll sedan jag var 5 år alltså i 9 år. Handboll har jag spelat sedan jag var 11 år alltså 3 år.
 Jag måste ha musik i öronen eller bredvid mig hela tiden.
Jag måste ha mina hörlurar i öronen då. Det jag lyssnar på är disco låtar som pop osv. 
Jag har tre stora förebilder i musik, fotboll och handboll. 
Danny Saucedo, Niclas Ekberg och Fernando Torres. Den största förebilden av dem är Danny Saucedo.
Jag älskar hans låtar, han är bara helt underbar och betyder i stort sätt allt för mig. Om jag mår dåligt någondag så måste jag lyssna på hans låtar. Dem gör så jag mår mycket bättre. Jag har sett han live 9 gånger. 
2009: Melodifestivalen med E.M.D i Globen 
2011: Konserthuset i Helsingborg 29 Mars
2012: Melodifestivalen i Malmö och Stockholm, Malmö på RIX FM Festival, Invigningen på Friends Arena, Julgalan i Helsingborg.
2013: Melodifestivalen i Malmö (där träffade jag han också för första gången), Sommarlovsmorgon 14/6-13.

Jag älskar även att shoppa, fixa med designen, blogga och vara med kompisar. 
 
Hoppas ni läser min blogg och följer min blogg! 
Kramisar ♥
//Karolina
 
Jag håller på med en ny design, därför gör jag detta! ♥
▲ Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Lite allt möjligt, du då?

▲ DATUM: 2013-06-15 | TID: 23:32:57 ▲
Hemsida/blogg: http://carrosungar.blogg.se
▲ Drömmen om att flytta till ett annat land

Hej! Veckans Blogg är nu avslutad. Kika in och se om det blev du och anmäl dig igen :)

▲ DATUM: 2013-06-16 | TID: 10:54:58 ▲
Hemsida/blogg: http://ewwios.se
▲ Linn Ahlex

sv: haha men tänkte bara du har väl bara träffat han en gång innan? Men de är klart att han kan komma ihåg dig, han är ju rätt bra på sådant haha! :) vill med träffa han igen, träffade han senast förra sommarn :(( har bara sett han i år..

▲ DATUM: 2013-06-16 | TID: 11:40:13 ▲
Hemsida/blogg: http://linnffotar.blogg.se/
▲ Fatmas Shop

FIn bild :)

▲ DATUM: 2013-06-16 | TID: 17:34:03 ▲
Hemsida/blogg: http://shop.fatmas.se
▲ Linn Ahlex

sv: hihi åh hur gick de för han då? :D
ja de förstår jag hihi, älskar honom så jäkla mycket och saknar han som fanken!! :((

▲ DATUM: 2013-06-16 | TID: 19:58:55 ▲
Hemsida/blogg: http://linnffotar.blogg.se/
▲ Matilda

Jätte cool blogg, och bra såklart!! Allt bra med dig? kram kram <3

▲ DATUM: 2013-06-17 | TID: 21:19:05 ▲
Hemsida/blogg: http://matildakautto.blogg.se
▲ Sissel

Jätte fin blogg, gör du designers, spelar ingen roll om det kostar elr är gratis men dina är bara sååå härliga.

Kram<3

▲ DATUM: 2013-06-24 | TID: 15:34:44 ▲
Hemsida/blogg: http://sissla.blogg.se


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?