-

Handboll hela dagarna långa

Rolig bild på bästa laget.
Igår och idag så har jag då varit på en handbollsträningssak hela dagarna. Igår tränade vi från 9-15 och idag 9-14 så jag har träningsvärk i benen nu. Vi fick då special träning från a-laget och några från a laget. Det var faktiskt rätt roligt och jag lärde mig rätt mycket. Jag var ju med förra året också och då spelade vi med pojkar och flickor 96-99 alltså så var vi yngst och det var hemskt. Nu så var jag äldst av alla eftersom jag fyller år tidigt på året. Det var då 99-01. Det gick väll helt okej för mig. Det som var det konstiga var att vi tränade i a-hallen på arenan igår, så sitter vissa av mina lärare där. Jag bara "åå vad pinsamt". Det var min idrotts/solärare (det är samma lärare), mattelärare, engelskalärare, en lärare som jag hade innan och min extralärare (specialpedagog). William bara "finns det några lärare här?" de bara ja. Jag bara William tyst. Så alla stirrade ihjäl sig på mig hahahha. Men det var ändå kul. Man ska ju inte träffa sina lärare på loven men det gör jag alltid ändå. Tre stycken bor här ute i den byn som jag bor i. 
Nu ska jag sluta prata om det. Imorgon ska jag plugga eftersom vi har ett fysikprov fredag efter höstlovet och så ska våran bokrecension vara inne. Så jag måste börja läsa nu. Jag fick även en matteläxa i vår extragrupp som jag gjorde idag. 
Resten av veckan är redan planerad vilket är såå sköönt.