-

Mina kusiner & Danmark

Maten som jag åt på restaurangen i Danmark, tortelinin var supergod. (Fotat med min sprukna iPhone 4s, därför inte så bra kvalitet)
Igår kom mina kusiner och de är så härliga, gosiga, roliga, härliga, söta, gulliga. Idag så kom de in och väckte mig typ. Vi har spelat fotboll, badat i poolen, ätit glass, varit i affären, varit i Danmark (Köpenhamn) för att min bror spelar en turnering där i helgen. Det är väl hur min dag har sett ut. Imorgon tills på söndag så spelar jag Eskilscupen här i stan (Helsingborg) så då kommer jag inte vara så aktiv. Vi ses och hörs.
 
▲ Linn Ahlex

sv: haha gör så! :) nämen vad chill! :D

▲ DATUM: 2013-08-02 | TID: 14:24:05 ▲
Hemsida/blogg: http://linnffotar.blogg.se/
▲ maja

åh tortellini är så gott :)

▲ DATUM: 2013-09-30 | TID: 16:59:42 ▲
Hemsida/blogg: http://bjorsne.blogg.se
▲ kaffehörnan

Gud vad gott

▲ DATUM: 2013-10-01 | TID: 22:28:58 ▲
Hemsida/blogg: http://www.kaffehornan.se


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?