-

TAG : Allt möjligt

1. Har du några husdjur?

- Nej, det har jag inte.

2. Namnge 3 saker som är fysikskt nära. 

- Min iPhone, min dator och vårt kylskåp

3. Hur är vädret just nu?

- Det är mörkt ute.

4. Har du körkort? I såfall, har du någonsin krockat?

- Nej, är bara 14 och nej

5.Vilken tid vaknade du denna morgonen? 

- 09:15

6. När var senaste gången du duschade? 

- Idag

7. Vad var den senaste filmen du såg? 

- Ensam hemma 1

8. Vad står det i ditt senste sms? 

- Hej, din nummerflytt av mitt nummer kommer att ske den 2 Januari 2014 till ditt 3Abonnemang Mvh 3

9. Vilken ringsignal har du? 

- Den heter öppning

10. Har du någonsin varit i ett annat land? 

- Ja såklart

11.Gillar du sushi?

-  Ööö, det är såå äckligt

12. Var köper du din mat? 

- Hemköp & Maxi för det mesta

13. Har du någonsin tagit medicin för att kunna somna? 

Nej 

14. Hur många syskon har du? 

- Jag har en tvillingbror som heter Jonathan.

15. Har du en stationär dator eller en laptop? 

- Jag har en laptop.

16. Hur gammal blir du nästa gång du fyller år? 

-  Jag blir 15 år

17. Använder du linser eller glasögon? 

- Jag har linser

18. Färgar du håret? 

- Nej

19. Berätta om något du ska göra idag.

- Det är julafton så det är det som händer idag

20. När var senaste gången du grät? 

-  Typ i Fredags

21. Vad är din perfekta pizza topping? 

- Vitlökssås och pizzasallad helt klart

22. Vad föredrar du- Hamburgare eller cheeseburgare? 

- Cheeseburgare

23. Har du någonsin dygnat? 

- Nej, kommer aldrig att gör det heller. Så meningslöst..

24. Vad är din ögonfärg?

- Blåa

25. Kan du känna skillnaden mella pepsi och cola?

- Ja, det kan jag!

▲ Alicias Fotoblogg♥

Svar: Nja, önskade mig faktiskt ingenting speciellt. Men jag är så nöjd över allting jag fick! :)
Fick du det du önskade dig? :D

▲ DATUM: 2013-12-24 | TID: 23:11:51 ▲
Hemsida/blogg: http://Aliciasfotoblogg.blogg.se
▲ malin

Kul att läsa :D

▲ DATUM: 2013-12-24 | TID: 23:21:39 ▲
Hemsida/blogg: http://malintorstensson.blogg.se
▲ malin

-jag har skrivet det så jävla många gånger på bloggen . Detta året blir det så eftersom det är då alla först är samlade!

▲ DATUM: 2013-12-24 | TID: 23:33:59 ▲
Hemsida/blogg: http://malintorstensson.blogg.se
▲ Alice

sv: önskade mig lite olika, så inget "speciellt"
själv?

▲ DATUM: 2013-12-25 | TID: 10:31:04 ▲
Hemsida/blogg: http://alicelindstrom.se
▲ Celine

- Mys! :D
Ja jag önskade mig blixtar till min kamera & till det fick jag en massa pengar så jag kan beställa dom idag! :) själv?

▲ DATUM: 2013-12-25 | TID: 10:41:56 ▲
Hemsida/blogg: http://celinelf.blogg.se
▲ Julia Svensson

sv: Ja det brukar vi också alltid göra! Känns bäst så! Fick du något du hade önskat dig då?♥

▲ DATUM: 2013-12-25 | TID: 10:49:27 ▲
Hemsida/blogg: http://juliiasvensson.blogg.se/


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?