-

31 JULI 2013

Jag och min älskade tvillingbror. 
Ciao, jag kollade min mobil på big day och det är bara 19 dagar kvar av sommarlovet. Herregud vad det har gått snabbt. Jag börjar den 19:e Augusti, när börjar ni skolan? 
Idag har jag också fotbollsträning i Glumslöv. Efter träningen så kommer mina kusiner från Stockholm hem till oss. Jag träffade de i oktober förra året senast, så det ska bli väldigt kul. 
Det är väl hur min dag ser ut. Vädret ändrar sig hela tiden, ibland blir det molnigt, ibland regnar det och ibland är det sol.
▲ Linn Ahlex

Oj visste inte att du hade en tvilling!! :O Nice!
jag börjar också den 19:e :(

▲ DATUM: 2013-07-31 | TID: 16:13:55 ▲
Hemsida/blogg: http://linnffotar.blogg.se/
▲ Malin

fin bild :)

▲ DATUM: 2013-07-31 | TID: 16:27:41 ▲
Hemsida/blogg: http://malintorstensson.blogg.se


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?