-

Måndag är min bästa dag i skolan

 
(weheartit bilder)

Jag längtar något sjukt till julafton. Julen är den mysigaste tiden på året, man äter gott hemmagjort julgodis, äter supergott julbord, jultomten kommer, man firar den med nära och kära, snö ute, tända ljus överallt, julpynt, julgranar och man får massa paket. Jag älskar allt med julen bara, å vad jag älskar det. Det är bara 43 dagar kvar nu. 
 
Jag gillar måndagar i skolan för att vi börjar nio och slutar tio i två. Det är nästan bara lektioner att ta det lugnt på förutom matten. Har inget plugg heller vilket är hur skönt som helst. Det är inte förräns nästa som allt det jobbiga kommer. Då vi har två prov, jo juste vi har ett prov denna veckan men man kan inte plugga på det. Det är för att vi kollar på en serie vid namn "Veronica Mars" och på provet ska man skriva vad man har förstått i själva serien. Serien var svår att förstå tycker jag så vi får se hur det kommer att gå. Vi har matteprov på två kapitel nästa vecka och ett idrottsprov som är på 50 sidor i en powerpoint. Fast jag ska börja plugga lite denna veckan så att det inte blir så mycket på måndag och tisdag. 
 
Handbollsträning ikväll, är hur taggad som helst. 
 
Vi hörs
Lite bra julmusik, älskar musiken 
 
▲ Anonym

Jag följer dig nu som nr 2 :)

▲ DATUM: 2013-11-11 | TID: 21:56:32 ▲
Hemsida/blogg: http://liizes.com
▲ malin

längtaaar :D

▲ DATUM: 2013-11-12 | TID: 07:02:30 ▲
Hemsida/blogg: http://malintorstensson.blogg.se


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?