-

Sista veckan i skolan

Bilden är från SM i helgen.
Skolan idag har varit jätterolig, har alltid så roligt med min klass. Min mentorsgrupp har maten denna veckan och veckan då skolan börjar igen, jag har disken med Benjamin och Jesper. Vi hade så roligt, fast det var väldigt stressigt. På mentorstiden fick vi godis och clementiner, jag har världens bästa mentor. 
Skolan gick även rätt snabbt, det enda vi gjorde idag var film film och ännu mera film. Imorgon fortsätter filmveckan. Det är i princip den ända vi gör. Betygen är redan satta och då kan vi inte jobba. 
Ikväll taggar jag för handbollsträning. Som ni nog vet har jag slutat på fotboll, eller jag slutade för två månader sedan. Satsar bara på handbollen, det är så roligt medans fotboll inte är roligt längre. 
 
▲ malin

kul med SM :)

▲ DATUM: 2013-12-16 | TID: 19:51:48 ▲
Hemsida/blogg: http://malintorstensson.blogg.se


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?