-

HÖSTLOV

Jag fick mitt diplom i onsdags. Det var bara jag i klassen som fick ett av både killarna och tjejerna. Min lärare bara "ja vi har en som har presterat bra på skoljoggen (och då visste jag att det var jag) han bara Karolina"
Alla i min klass applåderade och sa "sätt upp den på ditt skåp" jag tänkte nej. Den ska jag jag ha hemma haha. Det var superroligt. Ett minne för livet. 
En till sak är att på beep-testet (konditionstestet i skolan) så kom jag trea i klassen. (kom först av alla tjejer)
Två killar kom före mig och de är tävlingsmänniskor som verkligen vill vinna. Jag fick nivå 12.1 och senaste gången så fick jag 10.5.5. Så jag är väldigt nöjd. Killarna som kom före mig fick 12.4 och 12.8 eller något. Jag kunde ha vunnit mot dem haha. Jag var nära, de ville inte hoppa av bara för att det var en tjej som höll på att vinna mot dem. Så mesiga...
 
Vi har fått höstlov nu, vi fick det igår. Det är så skönt. Jag har inte så mycket inplanerat. På måndag och tisdag så ska jag träna handboll med 99:or och 00:or. Vi ska få en massa tips från a-lagsledarna. Vi ska då köra de övningarna. Det är faktiskt riktigt roligt men ändå tufft. 
Någon gång i veckan blir det nog Emporia med Johanna, ska vara med Moa och vara med andra kompisar. 
Imorgon ska jag skaffa ett eget spotify preminum konto. Vi har just nu ett spotify konto som alla i familjen använder. Min bror har det hela tiden och då pausas musiken hela tiden vilket är väldigt jobbigt. 
Jag har även kollat på en iPhone 5s i guld som jag önskar mig. Hoppas på att jag får en eftersom min mobil jag har nu är helt i sönder. Min hemknapp är helt av. Min baksida + framsida är helt spärckt. Jag får glasbitar i fingret hela tiden det trillar även av glasbitar. 
Hoppas ni orkar läsa allt haha. Detta inlägget blir så långt bara för att jag inte har bloggat men nu börjar jag igen. 
 
,
 
 
 
▲ malin

så jäkla skönt med lov :D

▲ DATUM: 2013-10-26 | TID: 22:12:18 ▲
Hemsida/blogg: http://malintorstensson.blogg.se
▲ - J U L I E T T E-

TACK FÖR DIN KOMMENTAR, KRAM!

▲ DATUM: 2013-11-03 | TID: 15:18:31 ▲
Hemsida/blogg: http://juliettems.blogg.se
▲ Anonym

Åh grattis till diplomet :) kul! Haha när vi hade skoljoggen kom jag också först av min klass och 3:a totalt men vi fick ingen diplom :/

▲ DATUM: 2013-11-03 | TID: 15:21:04 ▲


- Inga kränkande eller taskiga kommentarer TACK!
- Ingen är anonym, alla har ett namn.
- Följ mig gärna på instagram: karolinaransed.
- Allting är copyright, Du måste först fråga om tillåtelse om du får låna något från min blogg ©
- Jag vill inte ha någon spam alls.
- Ja tack till all reklam.
- Jag deltar gärna i tävlingar såsom veckans blogg, fototävlingar och allt som har med tävlingar att göra..
- Jag fotar med Canon EOS 550D som jag har två objektiv med.
- Jag gör bloglovinbyten & länkbyten bara till att ställa en fråga.
- Du kan kontakta mig här: [email protected]
- Vill du sponsra mig? Säg till så fixar vi det.




Kom ihåg?